Mannmedviker
Nytt Medlem
Ser det er mye om Statera og diverse andre klinikker i Norge, men jeg finner ingenting på hårklinikken i Bergen. Har noen erfaringer med hårklinikken i Bergen?
Leit å høre. Hvem utførte operasjonen?Hadde transplantasjon der sist år, styr langt unna det pisset. Dei har angelert håret helt feil, stikker opp, har brukt multi grafts i fronten av hårlinja, nå er jeg tvunget til å få dette reparert, dei ga heller ikke pengene tilbake der at dei kan "fikse" det dei har gjort, men jeg vil ikke ta den sjansen. Du kan lett se at håret mitt er transplantert, fordi transplanterte er så jævla tynt og du ser forskjellen med en gang hvor original hårlinje er.
Vil være anonym her, men vær så snill gjør dere selv en stor tjeneste og ikke gå nærme denne klinikken.
Takk for at du deler. Dessverre virker det som om han leier inn teknikere til å utføre operasjoner. Han antyder også via nettsiden sin at han selv utfører operasjoner, noe han ikke gjør, siden han verken er lege eller sykepleier (d.d). Hva du enn gjør, ikke gå tilbake til den klinikken for en ny operasjon. Det krever erfaring og ekspertise i å gjøre re-operasjoner, det tviler jeg på at du finner hos han der.Var to teknikkere som la inn graftsa, husker ikke navnet til han som gjore incisionså, men det var IKKE John W. som utførte operasjonen. Han gikk bare rundt og spørte om alt går bra, osv.
Kort nok sagt, har vært et tøft år, enda verre nå siden jeg får ikke pengene refundert og resultatet er så jævli dårlig. Jeg ønsket bare at jeg kunne gått tilbake i tid for å ikke gå der. Visste veldig lite om hår transplantasjoner og var hastig til å få det fikset.
Jeg også hadde operasjon hos han og veldig angre meg at jeg dro til han. Nå sitter jeg igjen med veldig dårlig donor og har brukt så mye penger for ingentingHadde transplantasjon der sist år, styr langt unna det pisset. Dei har angelert håret helt feil, stikker opp, har brukt multi grafts i fronten av hårlinja, nå er jeg tvunget til å få dette reparert, dei ga heller ikke pengene tilbake der at dei kan "fikse" det dei har gjort, men jeg vil ikke ta den sjansen. Du kan lett se at håret mitt er transplantert, fordi transplanterte er så jævla tynt og du ser forskjellen med en gang hvor original hårlinje er.
Vil være anonym her, men vær så snill gjør dere selv en stor tjeneste og ikke gå nærme denne klinikken.
Vi er i lignende situasjon, legg ut en review på google reviews på klinikken i det minste så ikke flere går dit. Er i prosses med å snakke med Dr Hattingen for å få dette fikset. Viktigste for meg er å få det arbeidet fra Hårklinikken fikset.Jeg også hadde operasjon hos han og veldig angre meg at jeg dro til han. Nå sitter jeg igjen med veldig dårlig donor og har brukt så mye penger for ingenting
Hva handler artikkelen om? Har ikke pluss på den siden så får ikke lest![]()
Mann skulle flytte håret frem på hodet. Endte på sykehus.
Hårklinikken i Bergen får kraftig kritikk – blant annet for sjefens «posering» på bilder.www.bt.no
Husker jeg reagerte på det der selv når jeg først så bildene. Fyren har stetoskop rundt halsen og legefrakk, det skaper et inntrykk av at han er lege, noe han ikke er. På flere av bildene virket det som om han operere også, ser dem er fjernet nå. Under "ansatte" er det kun han som er listet opp og han legen som sto der tidligere er ikke der lenger.En pasient som fikk nekrose i donorområdet etter HT på klinikken. Fylkeslegen har rettet kraftig kritikk mot klinikken og gitt flere pålegg, bla at John skal fjerne alle bilder der han poserer som lege.
Titt på instagramen hans på eldre innlegg, han blir operert og dem bruker ikke engang munnbind.Tok en prat med chat gpt ang disse medisinstudiene han oppgir. Fikk ganske interessante svar og blir mektig imponert om han faktisk går på medisin der. Slik jeg forstod det, var det nesten "umulig" å komme inn.
Tragisk at det ikke er strengere reguleringer i bransjen.![]()
Lege som var ansvarlig for klinikken: – Jeg har ikke tenkt på det som arbeid i det hele tatt
Det er små marginer før noe kan gå galt under en hårtransplantasjon, ifølge fylkeslegen. Haukeland-legen sier han kun jobbet en halvtime i uken.www.bt.no